Masters of Rock 2010

23. července 2010 v 21:27 | Jenova |  Ja a moje kecy :D
Takže sme sa v pondelok celá naša prepúť dotrepali z MORu :D domov som síce prišla až v stredu, ostala som u priateľa .... a ako bolo? Perfektne :D:D:D Ráno sme vstávali o 4, o 5.05 nám išiel autobus z Pobedima - stihli sme sa osprchovať, umyť hlavu, ako tak sa najesť ..... hneď ráno to vyzeralo, že podaktorí nestihnú bus do Nového mesta, ale nakonies stihli len tak-tak .... Rozhovor typu: ,,Mišo tu cicina, kde si?" vzburcoval zapsatého kamaráta a dobehol s jazykom až po zem, kontrolná otázka či má lístok na MOR samozrejme ako prvá, našťastie ho mal .... mno tento nezabudol, ale lístok na vlak áno, tak sa friško kupoval druhý ....
masters of rock 2010

Do Vsetína sme dorazili v pohode, a podarilo sa nám napchať do expresu do Vizovíc .... tiež na poslednú chvíľu :D Ale podarilo sa .... hneď ako sme prišli sme sa pobrali do kempu pri trávnatej ploche ... sprchy a slušné záchody k tomu :D O pár minút dorazila česká časť výpravy :) Stany rozložené, nutné veci pobalené v ladvinkách, ide sa jesť. Celé 4 dni sme žili na ľadovej drti a chladenom ovocí, sem-tam samozrejme nejaké teplé jedlo ... grilovaný hermelím, klobásky, zámocké zemiaky, hlaušky, grilované mäso .... proste z toľkého jedla sa ani poriadne vybrať nedalo :D aj tak ... kofola a ľadová drť tiekli prúdom, ani nebolo treba na toaletu chodiť, to čo sme vypili to sme aj vypotili ....

Ako prvé sme si zašli vymeniť lístky za stužky na ruky ... nech potom nemusíme v rade trčať ...a samozrejme sme nabehli k ľdom čo dávali CD určené pre prvých 10 000 návštevníkov :D každý si ukoristil jedno :) Prvý koncesrt bol Horkýže Slíže, ktorý si publikum naozaj získali. Potom sme odpochodovali do parku pod stromy a na karimatkách hrali karty. Večer sme sa dostavili na koncdert metalovej kráľovnej, Tarji Turunen. Chcela som ísť aj na autogramiádu, ale v tom horku som si to rozmyslela. Stačilo mi, že som ju videla na pódiu :) Koncert bol famózny :D BOli sme niekde v 20 rade, ale chalani boli fakt super a zdvyhli ma na ramená,m takže som mala dokonalý výhľad a vydela som šecko :D Ostali sme aj na Mika Terranu, ktorý takisto podal super výkon, no a Sabaton sme počúvali už len tak na pol ucha lebo sa nám všetkých do jedného zavierali oči.

Ráno som išla na záchod a čoto nevidím ... kamatár priniesol stan ,,pre 3 ľudí" veľkosti asi meter x meter 20 .... na čom sme sa poriadne nasmiali :D tak teda sem vojde maximálne jeden z nís :D ... ráno teda vidím z neho trčať nohy. Pozriem cez hornú sieťku a čo nevidím? Matej, chlap vysoký meter 90 a Mišo, majiteľ stanu, naskladaní v ňom ako tetris jeden cez druhého aj so všetkými vecami :D Ako sa tam vošli dodnes nechápeme ... Ostatné dni tam už spal len Matej, pretože jeden kamoš sa musel vrátiť domov a Mišo sa presťahoval do väčšieho stanu ....

V piatok sme si postáli na Metalforce, Delainu sme sa bohužiaľ nedočkali .... tak sme sa teda pridali až na Epicu. Simone bola super, akurát mala fusr nejaké problémy s mikrofónom, na začiatku stále odbiehala. Ale potom to rozbalila :D Cez prestávku sme sa išli prejsť dozadu areálu, zhltli sme grilovaný hermelín a pri Coca-Cola Stage sme sa trocha vybláznili, keď sme čakali na Manowar. Keď konečne vybehli na javisko, stáli sme skoro priamo oproti reproduktoru. BOli super, akurát im to neskutočne hučalo, veď metal má byť kurva nahlas :D tak sme sa presunuli o pár mestrov nabok, lebo nám aj galoty rezonovali od tlakových vĺn :D Šecko sa na mne triaslo :D:D:D Potom sme rozospatí odliezli do stanov.

Sobota bola viac menej strávená v tieni stromov v parku alebo pri potoku, kde nás obliehali nutrie riečne :D Ani jedna skupina nás nezaujala, tak sme hrali karty, cucali ľadovú drť a papali chladené pomaranče :D Kamoši sa zahrali na bobrov a postavili ,,hrádzu" z kameňov, ktorá už na druhý deň neexistovala ... slabí to stavitelia .... Pod večer sme sedeli pri Jelínkovi a počúvali Primal Fear, keď na nás silný vietor nafúkal popol z grilu, nuž sme sa vydriapali za kamošmi na koper a pozorovali búrku ... zo všetkých strán blesky a nad Vizovicami krásna obloha :D Potom sme odbehli k stánku, kde premietali koncert Nightwish. Pri konci sme začali zaspávať a tak sme sa vybrali dole  k stanom. Len čo sme do nich vliezli, spustil sa lejak. Niekoľko chlaanov plus jedna baba vliezli do stanu a popíjali domácu slivovicu .... ráno sa pri onom stane zjavili žiarivo žlté nohavičky s obrovským srdiečkom. Majiteľa sa nájsť nepodarilo .....

V nedeľu mňa a Martina zobudil koncert Euthanasie. Chudák Matej bol v tom mini stane vytopený ... jazierko sa podujal vylievať poldecákom ... :D náš dvojplášťový stan ostal suchý :D Konečne sme sa obliekli do niečoho teplejšieho a vyrazili sa najesť. Zašli sme na Arakain, potom na Lacrimosu, škosa že nezahrali moju obľúbenú pieseň, ale nevadí .... Anne bola famózna, aj Til sa držal .... akurát mali dosti zle zladené nástroje aj repráky .... kamoši počkali aj na Doro, my sme počúvali len z diaľky. Večer po haluškách a kofole sme sa dostavili na Accept a nakoniec sme s apretlačili asi do 5 radu na Lordov, ktorí predviedli fantastickú show :D skoro nič som nevidela, až na obrazovku, ale pruateľ na obšas dvihol, takže som mala fajn výhľad :D podarilo sa mi ukoristiť jednu červenú stužku, aj kamarátom ,ktoré sme prehlásili sa posvätené metalom a poctivo nám vysia v izbe :D mne rovno nad posteľou :D Napokon sme ja a Neris ešte dotiahli našich chalanov, bratov, dozadu najesť sa ... chvíľu sme pri pití posedeli pri stánkoch v kempe, chlalani na prázdnich sudocho od piva, a nakoniec sme išli spať .... ráno sme sa horko-ťažko zbalili a vyrazili domov .... ani pravidlo každoročného ,,grcania" nebolo porušené, hoci to tak vyzeralo .... zariadila som to ja :D ozvala sa moja detská kinetóza, nevoľnosť z cestovania. Tak som teda zachránila tradíciu :)

Tak teda som s festivalom Masters of Rock nadmieru spokojná ..... ideme aj na budúci rok :D:D:D

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.